понеделник, 9 март 2009 г.

Sebastian Brandt - Serenade [A State Of Trance]



Става ясно, че цялата магия идва от горната част на Европа. От студената и красива Скандинавия, която е родила голяма част от най-добрите транс бийтове в момента. Sebastian Brandt е един продуцент от този район. Въпреки крехката възраст от само 20 години, този шведски продуцент е решил да остави своите отпечатъци в транс историята. С чисто и обещаващо бъдеще пред него, и изобилие от вдъхновение да продуцира още редица готини track-ове, не е дори близо до върха на неговата кариера.
Ето какво казва той за себе си: "Когато бях около 4-годишен започнах да събирам тези Шведски компилации наречени "Absolute Dance". Мисля, че това беше първата малка стъпка на дълбокият ми интерес към електронната денс музика. Наистина, не бях слушал никаква EDM когато бях 6 или 7-годишен, но няколко години по-късно помня, че чух няколко track-а по радиото. Един от тях беше Safri Duo - Played Alive. Това беше един от тези track-ове, които ме накараха да осъзная, че транс музиката бавно ставаше моята истинска страст в живота."
Така започнала истори
ята на продуцента/DJ Sebastian Brandt. Докато повечето тийнейджъри прекарват времето си, колекционирайки, карти с футболисти и играейки на гоненица, Sebastian започнал да продуцира първите си мелодии и бийтове. "Започнах да правя музика на около 10 години. След няколко години започнах да влизам в онлайн форуми и споделях музиката си с хората там, което ми помогна много. За мен беше важно да чуя мненията на останалите."
Това му помогнало в развиването на уменията му и му дало увереността, от която се нуждаел, за да покаже своето звучене пред тълпите. И така, през 2006-та неговият първи солов запис "видял" бяла светлина.
Мелодичният транс "Mysteria" бил първият официален рилийз на Sebastian Brandt. Track-а имал вече типичното Brandt звучене, което може да бъде усетено в актуалните му продукции. Той се обединил със "съседа" Ludvig Holm, който продуцирал под името Algarve. Резултатът бил "Divine" - сладък uplifting транс химн, който станал един от най-големите транс track-ове на 2006-та. След последвалият успех, дошъл ред на "Stargazing", който също бил приет повече от топло.
Друг проект, с който Sebastian имал успех, бил Under Sun. Партнирал му Marcus Schossow. Те издали прелестната "Capoeira" и "Captured" - и двете от подлейбъла на Armada, A State of Trance.
През 2007 фокусът се насочил към соловата кариера на Sebastian. Неговият "епичен, танцувален и еуфоричен" стил бил предаден на още множество track-ове. Sebastian казва: "Основно днес, моите сетове са изградени от по-бавен мелодичен транс до 140 bpm uplifting мелодии. Предполагам, това, което ме прави специален е, че аз се опитвам да пускам track-ове, които другите не пускат, което в крайна сметка работи добре за мен."
И не само работи за него, но и работи за феновете. Sebastian е един от най-търсените скандинавски DJ и е пускал в многобройни клубове по целият свят.
So Cold’, ‘Technology’, ‘Serenade’ и многобройните ремикси със звука на Sebastian обогатиха транс сцената през последните години. той е фокусиран може би изцяло към музиката, но той има и резервен план."Всъщност пропуснах втората година от гимназията, защото чувствах, че не беше нещо за мен. Но миналата година направих важното решение да се върна в училище, и така в момента деля времето си на учене и продуциране/DJ-стване." Страх от загуба на вдъхновение не го тормози. "Не мисля, че съществува вероятност да се уморя от EDM. Тази музика винаги намира обратният път към мен по естествен начин."
Sebastian имам какво да предложи за в бъдеще, а това бъдеще изглежда ще е светло.


Tracklist

1. Serenade (Original Mix)
2. Serenade (Onova & Sebastian Brandt Remix)
3. Serenade (Arctic Moon Remix)
4. Serenade (Emmanuel Bs Triple Concept Remix)


Download Rapidshare



Ако харесвате тази музика подкрепете автора, като я закупите от audiojelly.