четвъртък, 6 ноември 2008 г.

DJ Shah feat Adrina Thorpe - Back To You [Magic Island Recordings]

Adblock


DJ Shah отново "изкара" супер рилийз. За вокалистка отново е избрал Adrina Thorpe, която може би си спомняте от хита "Who Will Find Me". Като стилистика оригиналния микс е чист balearic, което си е напълно характерно за DJ Shah. Единственото, което на мен ми направи впечатление освен приятният текст и хубавата мелодия, е това че като бързина песента е една идея по-бързо от останалите на Shah. На мен лично повече ми допада ремикса на Αly & Fila, по-динамичен е и още на първо слушане може да се познае, че са "пипнали" песента. Мога да го определя като чист uplifting с елементи на tech trance. Най-хубавата част от track-a разбира се е разпадането и според мен Αly & Fila са майстори в това отношение, като тук не са пропуснали да си свършат работата. В допълнение ще кажа, че текста също много ми харесва, качеството на файловете е 320 kbps. Enjoy!

Tracklist

1. Back To You (Original Mix)
2. Back To You (Aly & Fila Remix)

Download Rapidshare


Ако харесвате тази музика подкрепете артиста/артистите, които са я създали като я закупите от beatport.