петък, 12 декември 2008 г.

Signalrunners - Meet Me In Montauk [Anjunabeats]

Adblock


Хамелеоните на електронната музика “Signalrunners” са показвали различни страни на техните студийни лица и сега се завръщат с техния трети Anjuna рилийз за годината. Следвайки, февруарския “Electric Sheep” и “These Shoulders” през Септември Alan и Andrew доказват, че го приемат твърде лично с рилийза ‘Meet Me In Montauk’.
Техният оригинален микс е скован от лед, инструментално парче с качество от висините.
С многослойните рефрени, тонове и изпъкващи ефекти "Meet Me In Montauk" тегли към замайващо красиви висини.

Кой освен пича на момента Oliver Smith да вземе да ремиксира "Meet Me In Montauk"?
Както обикновено той е напавил убийствена клубна интерпретация. Неговият ремикс впечатлява с майсторски подредени бийтове, бас и издигащи се буреносни рефрени, това е вашият билет за върховно изживяване.


Tracklist

01. Meet Me In Montauk (Original Mix)
02. Meet Me In Montauk (Oliver Smith Remix)


Download Rapidshare


Не забравяйте да подкрепите артистите създали тази музика като я закупите от тук.