вторник, 22 април 2008 г.

Evol Waves - Mimi / Too Far Away [Coldharbour Red]

Трудно ми е да определя стила на Evol Waves. Той самият се определя като Club / Electrónica / Techno, но с тези мелодични разпадания във всичките му тракове, който аз съм слушал това не ми се струва така. Наистина започват като електро или хаус, дори и малкото BPM е по-близо до тези стилове. Според мен обаче стилът на това издание е Tech Trance или може би Progressive Trance основно заради красивите мелодични паузи между мръсния бас.

Докато слушам "Mimi" ме обхваща някакво странно спокойствие. Мисля, че самият трак е просто такъв - релаксиращ. Започва много леко и бавно се развива, когато го чух за първи път ми се стори даже прекалено бавно, но тогава бях настроен за нещо друго и не го оцених правилно. Еуфоричният момент идва когато се развие напълно и унася човек със своята безгрижност и лекота. Казано с две думи прекрасен трак.

"Too Far Away" започва малко по-бързо, и може да Ви изненада с мръсния бас, който цари в началото. Идва момент, в който се чува загадка от мелодията, която ще поеме разпадането и ще превърне чудовището в нещо прелестно и запленяващо. Тази част ме оставя безмълвен, не ми е по силите да я опиша. И когато най-малко се очаква звярът се завръща, като чи ли изкривява мелодията в нещо, с което да покаже присъствието си.

Това е моето виждане за "Mimi" и "Too Far Away", остава да ги чуете и да прецените дали са по вкуса Ви.

Download Rapidshare


Ако харесвате тази музика подкрепете автора/авторите като я закупите от тук.