четвъртък, 5 юни 2008 г.

Arnej - They Always Come Back Incl. Mike Remix [Coldharbour Recordings]

They Always Come Back е последният реализиран хит на Arnej.

Тракът е типичен прогресив транс с три разпадания - едно в началото, следват по-изявените по средата и в края. Според мен са толкова за да разнообразят обстановката, като се има в предвид, че един мотив се повтаря през цялото време. Просто инструментите са различни. Другото нещо, което разнообразява мотива е развиващите се инструменти - басът и стринговете като че ли еволюират постепенно до всяко разпадане и се изменят, следва нещо като рестарт и започват наново. Това, което може да ви направи повече впечатление е самата уникалност на вибриращите стрингове, които звучат като извадени от някоя стара 8-битова игра и в същото време са някак си приятни (напомнят ми за Bulky Hero). И басът се откроява от всичко, което съм слушал до сега, това трябва да е причината за успехът му.

В ремиксът от M.I.K.E. веднага се усеща в началото различните барабани, които изпозлва. Следва веднага рязко начало с вибриращият стринг и продължава басът. M.I.K.E. е добавил и малко мелодичност към фона, която липсва в оригинала и това ми допада. Също тук има само едно разпадане към края и ми се струва достатъчно.

Като цяло двата трака са много идентични и ако не се замисли човек едва ли би направил разлика.

Download Rapidshare


Ако харесвате тази музика подкрепете автора/авторите като я закупите от тук.